Duktig vs inte duktig

ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis
 
Usch nu är jag sådär dålig på att blogga igen. Håller ni inte med om att om man hoppar över/glömmer en dag så är det lätt att man gör det nästa, och nästa, och nästa igen? Ah så är nog mitt fall iallafall!
Onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag - nästan en hel vecka ju! Får väl sammanfatta lite...
 
Onsdag: Riskettan i 3,5 timmar på morgonen, snabb lunch på Viet Dragon med finaste, körkortsteori på eftermiddan, träning på kvällen (crossfit) med goa Kristin - kom hem en dryg timme efter att vi egentligen skulle pga vi stannade på gymmet längre och sen missade bussen (standard). Sen myste jag med min pojk resten av kvällen!
Torsdag: Vaknade upp med Max vid min sida och åkte ner till körskolan tillsammans (han gick nån annanstans under teorin) och efter det gick vi bort till skolgärdet och fixa nya träningsbyxor till honom. Sen åkte vi hem till mig och käkade, sen åkte vi och gymmade (jag körde styrka) på DAK och sen pluggade jag resten av kvällen.
Fredag: Började dagen med körlektion, som gick superbra - fick ha med mig praktikanten igen! - har nu avklarat t.o.m. moment 5, och teori. Mötte syrran på stan och gick med henne en pyttestund. Sedan tog vi bussen - hon hem och jag till degerfors/gymmet (körde kondition, mage och rygg). Käkade när jag kom hem och efter det åkte jag till min mysiskille på kvällen där.
Lördag: Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde då... jo, Max visade mig hur jag skulle söka ett sommarjobb som han också har sökt och sedan körde vi på crosstrainern hemma hos han (gick super!). Den är så mycket bättre hos honom än på gymmet! På eftermiddan skrev jag jobbansökningar osv. och kvällen mös jag med familj och pojkvän framför mellon och med frågespel. Fler sådana kvällar eftersökes!!
Söndag: Tog det lugnt med min pojke hela förmiddan, förutom när vi var ute i snön och lekte runt som småungar igen, hihi var jättekul! Firade pappa litegrann eftersom han fyllde år igår, men jobbade eftermiddag då. Sen så var jag med upp till stallet och tog en tur med emelie och prillan och sen var det plugg som gällde resten av lovets sista dag!
Måndag: Igår var jag i skolan igen, på sånglektion, hos optikern, och tränade bodypump och core --> har lagom skön träningsverk idag!
 
Någon som ens orkade läsa igenom allt ovan? Iallafall, idag är det tisdag och jag har gjort absolut ingenting sedan jag slutade, egentligen. Max var med hem hit en stund, men nu är jag själv. Ska strax äta och efter det ska jag ägna hela kvällen åt att beställa hem mässmaterial till UF-mässan den 11:e mars! Blir ingen träning då jag började få bränna i halsen igår, som har fortsatt idag och som jag inte vil ha imorrn då jag kör dubbelpass och har en halv ledig dag... Kanske lägger ut något mer inlägg senare, om det hinns med. Annars får ni ha en mysig kväll så höres vi imorgon! KRAM ♥
 
Gillar dej! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0