Efterlängtade lovet är här!

Ja, äntligen är det här! Ska njuta av att få vara ledig precis hela lovet. (Även om det mesta av det kommer att består av plugg) Ska träna, sova ut och umgås med min pojkvän och fina vänner så mycket det bara går! 
Dagen idag gick ganska så fort, mycket på grund av att vi började 11.05 - då alla utom vi går och äter haha! Nerå. Efter skolan åkte jag hem och följde med mor min upp till stallet och tog mig en mystur på piggaste lisegrisen. Så kul var det + att jag tog det som min "träning" idag, då det inte blev någon pump imorse. *besviken min* Orkade helt enkelt inte efter combaten igår eftersom jag inte mår helt 100. Men imorrn ska jag nog till DAK o köra lite kondition hoppas jag på, samt försöka hitta nya träningsbyxor/tights på Inter Sport's rea.
Nu ska jag alldeles strax köra hem till min pojke och mysa. (Haha vad vuxen jag lät där, men NEJ jag kör inte själv i bilen, även fast jag skulle vilja...) Troligtvis ska vi baka lite chokladbollar och spela lite spel. Blir kul!
 
Ha en myskväll för det ska jag ha! KRAMAR
 
Vad jag fick av min gullegosse igår! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0