Första februari

 
Tycker ni borde lyssna på soundtracket ovan! Såå bra! Hej förresten, har ni en bra dag? Min dag har varit okej, hunnit med en hel del. Haft skola, fixat planscher till mässan imorgon samt letat fram kvittona (som jag hade tappat bort) till den oxå. Dessutom hann jag med ett träningspass imorse. Apropå det så gjorde jag största MISSTAGET någonsin imorse. Vaknade 20 i 6, 20 i 7 trodde jag, och fick panik till bussen för jag skulle träna vid 8, hinner knappt äta frukosten. Till och med mamma undra varför jag var uppe så tidigt eftersom hon inte hört klockan. Så var jag utanför gymmet vid halv, efter en stund kom en man och släppte in mig. Jag fixar mig och allt sånt och sätter mig och väntar. Efter ett tag tyckte jag att det var konstigt att ingen kommer. 2 minuter i vad jag trodde passet skulle börja, tittar jag på klockan. Först fattar jag inte vad det står - så står det 06.58!!! Haha okej här kommer man 90 min för tidigt. Andra dagen jag vaknar före alarmet och tror jag har försovit mig. Jag måste vara stressad på något vis... Lite kul var det väl iallafall, för sådär pigg på att träna är nog inte många!!
Första februari idag förresten! Det börjar kännas mer som vår än vinter när man tittar ut. Det är skönt att det inte är så kallt men snö vill vi ju ha! Det ska vara vinter nu! 
 
Nu ska jag fixa lite med min hemsida, sen göra mig iordning och åka på bio samt käka lite! :') Vi hörs senare eller imorgon - kramisar! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0