Helgen is over

Har varit en ganska "fullt-upp-helg" den här helgen, därav den dåliga uppdateringen fredag/lördag. Har inte gjort något speciellt egentligen dock.... I fredags vart det ingen träning för mina lymf-körtlar (? - menar de på sidan av halsen) var uppsvullna och det kändes konstigt att svälja,och det är alltid ett tecken på att min kropp behöver vila konstigt nog. Sedan så fortsatte jag med taco-kväll med familj och pojkvän, sedan blev jag sittande med en uf-uppsats som skulle in senast 23.59, men datorn hängde sig och jag trodde allt var borta. Fick den o funka till slut men då hängde sig hotmail istället!! Fick skicka den via g-mail till slut. Hatade datorer rätt hårt just då! Så det arbetet tog 2,5 timmar istället för 1. En mysig fredagskväll vart det inte, men man kan inte alltid få det man vill ha?! Igår tolkade jag och syster med Lisa (vår häst), supemysig och pigg var hon fastän hon är snart 25 bast! Sedan vart det en liten mello-kväll hos och med pojkvännen. Vaknade upp bredvid honom idag och har gjort allt möjligt; spelat spel, gått en promenad, käkat tacos för 2:a gången denna helg och tränat. Blev både Body pump och Body balance idag, jätteskönt!! Fast nu börjar körtlarna kännas IGEN! 
 
Nu sitter jag här nyduschad med nytvättat hår och tänker plugga lite på en stor svenska-redoisning vi ska i veckan. har ingen lust alls, men vad gör man inte för skolan? Nä, nu är det bäst att jag börjar vara positiv. Imorrn ska jag spela gitarr och sjunga inför folk. Good luck chuck-situation just nu! Ska träffa en kostrådgivare också, wiee, ett steg närmare bättre vikt.
 
Kram & godnatt ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0