Körlektion nummer 1

Har ni sett vad mycket snö det har kommit idag? Helt sjukt, på typ 2 dagar har det kommit flera decimeter ju! Tycker jag är så mysigt, hoppas på att vi ska tolka och åka skidor i helgen. Är så himla sugen på det.
Idag har jag knappt gjort annat än varit i skolan känns det som. Kom upp ur sängen ganska så bra ändå imorse, kan jag väl upplysa om haha! Sedan gick jag skolan 8-14.10 och gick sedan till körskolan och körde min första körskolelektion. Gick över förväntan faktiskt, blev långt ifrån utskälld och fick faktiskt några beröm så är lite nöjd över mig själv är jag. Speciellt när man tänker på dagens väglag, att det var en helt ny bil för mig och att jag inte kände min lärare. Måste dock plugga på en hel del teori då jag låg lågt kunskapsmässigt och högt körmässigt haha. Trodde det skulle vara tvärtom. Men fick blodad tand nu efter dagens lektion så innan sommarn ska jag banne mej ha det där körkortet! 
Efter körskolan åkte (körde!) jag upp dit stallet och red en sväng med min gosponny och åsa och devinco. Kom inte ens uppför blockstensbacken på vägen dit, då jag hamnade på sämsta nedlutningen med våra dåliga däck, så fick backa ner och åka bort till lasarettet, blev så arg då! 
Nu ska jag leka med plugget igen, svenska redovisning, matteprov och uf-tävling samt anmälan till uf-mässa står på spel. 
 
Kram och godnatt! ♥ Vi hörs imorgon! Hoppas ni allihop mår bra för övrigt!
 
 
Gårdagens lunchdricka - at max
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0