Mystisdag

Har varit upp i drygt 3 timmar nu. Herregud på torsdag ska jag ta världens läääängsta sovmorgon, det är ett som är säkert. Körlektionen imorse gick i alla fall jättebra. Var så nervös innan eftersom det är två veckor sen senaste och då var jag inte överens med bilen. Haha snacka om panik jag fick när körskolelärarpraktikanten skulle åka med också. Men allt gick bra och jag är sjukt nöjd med mig själv! På två lektioner har jag klarat moment 1-3 och är nästan klar med moment 4 och 5. Hon sa att jag var väldigt lättlärd och lätt att instruera. Var jättekul att få höra! Nu ska jag bara få teorin att sitta också. Och det var det som jag trodde skulle vara min starka sida, men det har visat sig vara tvärtom haha! 
Nu ska jag ta det lugnt en stund och titta på Blue Water High och sedan läsa igenom körkortsboken och göra några uppgifter i studiehäftet. Hoppas pappa går med på att övningsköra i motlut med mig sen i eftermiddag efter teorin. Tror nämligen det är det som jag kommer att få göra på körlektionen på fredag. 
 
Får se om jag skriver mer idag. Det beror på om min pojk kommer till mig eller inte ikväll. Så så länge en stor KRAM från mig! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0