Träningsmotiverad

Wohoo kommer äntligen in på sidan! "För många misslyckade inloggningar, försök om 5 minuter" eller nåt. Blir så trött.
Anyway, har varit en upp&ner-dag idag. Först vare en ganska så sorlig/hemsk morgon men som tur var så vart eftermiddan bättre. Följde med lilla mammi till stallet och hälsa på min söta gosponni, saknat henne massor! Sedan drog jag ett trx/rip-pass trodde jag. Men det var tydligen ett speciellt pass idag - vanlig trx vs. trx/rip, så då fatta jag varför de hade satt upp lappar om just dethär passet hela veckan. Smart tänkt där Anna! För er som inte vet vad just trx/rip är så är det mer roterande än vanlig trx som är ganska mkt statisk och så använder man en speciell stång med gummiband. 
Iallafall imorgon har vi friluftsdag och smarta jag satte upp mig på TVÅ pass - bodypump och crossfit (som jag aldrig testat). Vet evrkligen inte hur jag ska orka detta men får väl hoppas på att inte få någon muskelinflammation.... enligt mitt schema ska jag köra trx på tisdag igen efter min körlektion oxå. Frågan är nog först och främst om jag klarar av att ratta bilen innan dess tror jag! Men jag SKA bli fit till sommaren har jag bestämt och jag SKA springa hela minimaran i år. Det är mina mål så nu kör jag på som bara sjutton!
 
Nu har jag inge mer spännande att berätta, tror jag, så säger godnatt så att jag hinner få lite sömn innan tortyren börjar! Natti ♥
 
That's just the way it works. Tänk att du är bra - och du är det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0