Skoltrött

Skrev världens bästa inlägg för 2 timmar sen men så lägger datorn av, inge kul alls! Nu fick vi fart på den igen.
Anyway, jag hade en hyfsat vanlig dag idag, skola, stallet, träna (core idag - kittlar dödsskönt i kistan). Fick även lite oväntat beröm på idrotten av vår lite halvkritiska idrottslärare, vart jätteglad! Dock så spelade vi handboll - det enda som får mina benhinnor att göra ont, vilket de fortfarande gör! Inte så kul nu när jag kommit igång så  bra med träningen. Idag fick jag dessutom jobba ute i verkstan på projektet. Fick egna handskar och glasögon och hade overall och allt. Skitkul var det, kanske valde fel program haha??!! Skoltrött som bara den är jag, vill ha lovlovlov NU! Dock så ska jag ju plugga körkortsteori hela lovet så pluggfri blir jag väl inte. Men men man får hålla humöret uppe! Nu ska jag gå och sova och vakna upp till en ny, underbar snövit dag! (haha jag är jäättetrött...) Får förhoppningsvis reda på ekonomi- och konstruktionsproven imorgon och ska gå och be om resultatet på idrottsprovet också. Är så nyfiken på sånt, även när jag känt att det har gått dåligt.
 
Kram & godnatt finisar!
 
Gammal bild, för trött för att fixa nån ny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0