Framsteg

Håller ni inte med om att det är delvis för framstegen/resultaten som man fortsätter träna? Det känner iallafall jag varje gång som jag går till gymmet. Jag går dit och kör ordentliga pass (som oftast ger träningsvärk) för det är då det känns som att musklerna har reagerat och förhoppningsvis byggs på (vet inte om träningsvärk är bra eller dåligt egentligen, har hört båda varianterna). Och när jag märker den minsta förändring så blir jag glad. Vare sig den är synlig eller att jag orkar lyfta mer eller tyngre passet efter. Detta är min motivation - framstegen!
 
Vilken är din?
 
Idag har jag jag fått lite mer gjort än igår. Jag vaknade hyfsat tidigt iallafall, 11, tidigt för att vara mig de senaste veckorna. Så då drog jag in till degen och körde ett helkroppspass nere på klubben och sedan blev det nyttig lunch - kyckling (mumma!). Har oxå hunnit med lite tid i solen, man måste ju njuta liksom, och lite bad med hästen. Mysig dag helt enkelt. Tills jag backade bilen på en skottkärra. Oups... Nu har jag käkat upp 500 g vindruvor och drygt en halv påse popcorn. För mycket dålig kombination där!
 
Ahja, hoppas ni haft en mysig dag! Hörs imorgon! KRAM ♥
 
 I am happy !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0