I wanna turn off the world

Hej finisar!
 
Idag har jag inte hunnit med så mycket. Det blev en liten sovmorgon samt en tur till degerfors på förmiddan/lunchen men min chef tog tydligen semester igår...så han var ej tillgänglig så att säga. Fick med mig några kvarglömda grejer hem iallafall. När jag kom hem la jag mig i solen i 1,5 timme och brände upp hela mig och sedan spenderade jag resten av em vid sjön med min pöjk. Nu har vi båda sommarlov! 
Strax efter 6 åkte jag och träna och kom hem strax efter 8 - körde axlar och bröst idag och det kändes jättebra! Axlarna darrade till och med ett tag haha! Programmet kommer upp imorgon - gratis inspiration liksom!
 
Nu ska jag har myskväll med la familia. Hoppas ni har haft en grymt varm och skön dag i solen! Svensk sommar när den är som bäst! STORA KRAMAR ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0