JAG LYCKADES

Jag lyckades ta mig igenom utmaningen på 300 bulgariska utfall, peppar peppar haha!! Fick dessutom en liten surprise på att jag var väldigt stel i höftbörjaren. Jag visste att jag var lite stel men inte så mycket, så jag kommer nog ha lika mycket träningsvärk där som i baksida lår imorgon! Det är tydligen dags att träna mer smidighet och stretcha mer! Ser iallafall fram emot en ny utmaning imorgon!
 
Idag var det sol igen och jag blir så glad av det! Det ska tydligen vara sol i flera dagar - me like! Så jag låg säkert 2 timmar i solen idag och brände upp hela ryggen och baksida ben och fick lite färg på magen (halleluja typ) och har cyklat en tur med järnolga (cykeln) när syrran red en sväng. Sedan har jag tagit det lugnt resten av kvällen, förutom när jag gjorde utfallen för en stund sen. Gjorde dem i intervaller på 10/benx5 med vila mellan, bara så ni vet...
 
Strax ska jag gå och borsta tänderna, fläta håret och ta ur linserna för natten. Imorgon är det jobb som gäller kl 6 så det är bäst att lägga sig i tid! Hoppas ni har haft en lika lugn och skön dag som jag! KRAM ♥
 
Mumsade precis i mig sådant här - Inga fel !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0