Låtsas-PT

Tjenare folket !
 
Blev ett litet inlägg såhär på kvällskvisten igen, får skärpa mig så ni får något att läsa tidigare på dagen! Har inte gjort något speciellt idag heller utan det blev en standard-dag, vilket blir väldigt tråkigt att blögga om i längden. Men IMORRN ska jag få leka PT åt min pojkvän, då han bett mig om ett träningsschema och lite coaching. Han behövde inte be mig två gånger hehe! Ska bli så kul (!!!!!), så länge han kör seriöst och är lite taggad! Tur att jag är det iallafall !!
 
By the way så såg jag filmen Tuck Everlasting nu ikväll och den var bara så bra! Gullig, gammalamerikansk, lite hemsk men ändå en lycklig liten berättelse. Vi insåg att vi har sett den en gång för länge sedan, men det gjorde inget för vi mindes inget av händelseförloppet iallafall! Personligen så tyckte JAG (endast) att yngsta sonen var lik Leonardo diCaprio, så tell me vad ni tyckte när ni sett den! Så här har ni ett hett (haha) litet filmtips från lilla mig --> 
 
 
 
KRAM ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0