Livet

Ibland kommer livet före bloggen även om det inte händer så mycket. Måste ta det lite lugnt och bara vara ibland. Därför är uppdateringen lite kass!
 
 
Ja vad har hänt de senaste dagarna då?Jo, i tisdagskväll klockan 10 började mitt sista skift innan jag fick 4,5 dagar ledigt, det var dessutom mitt sista nattskift för sommaren. Kommer sakna dom, de är mysiga! Efter det åkte jag hem och sov till halv 3 ungefär då mamma kom hem. Vi åkte till stallet och stressade klart allt där uppe. Sen skyndade jag hem och fixade mig och cyklade ner för att möta upp mina goa arbetskamrater (nästan allihop) för mat och snack på Strandkanten. (Kan ju inte säga att de har koll där nere när de inte frågar en artonåring om leg vid ciderköp...) Störtsköna hele bunta! Hade en bra onsdagskväll iallafall. 
Igår vaknade jag och så storstädade jag och pappsen och på eftermiddan hämtade jag bilen på verkstan samt åkte och köpte lite behövliga (egentligen inte) prylar på ica. Efter det blev det lugna puckar tills mamma slutade och vi drog upp till stallet. Blev kvällsmys med Carrie Diaries också! Har ni inte sett det? Gör det!
Ikväll ska jag träffa mina gamla klass från högstadiet för första gången sedan vi slutade för TVÅ HELA ÅR sedan! Vi ska käka mat på mr james och bara snacka om den gamla goda tiden!
 
Japp där fick ni en hel anteckningsbok! Har inget mer att säga nu, slänger in 5 favoriter - del 4 lite senare! KRAM ♥ 
Är sugen på jordgubbar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0