Mums

Hej finisar!
 
Har ni gjort idag då? Jag har typ inte gjort någonting idag, bara slappat och varit. Alla är upptagna eller bortresta, jättetråkigt! På lördag också, just då som Norlie & KKV kommer till Statt och jag ville gå, buhu typ! En tur till stallet blev det för några timmar sen iallafall. Nu har jag myst framför kvällens avsnitt av Carrie Diaries med mammi och syrran och käkat för mycket vindruvor. Så kan det gå! 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, någon idé från någon? Ville bara titta in och berätta att jag lever! (a) Imorrn ska det bli sol så då vet jag var jag kommer att vara hela dagen!
 
KRAMIS ♥ 
 
 Go kvällsmat! Plus mjölk och cornflakes då!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0