Torsdag

Inga roliga rubriker på min blogg inte, här kör vi på simpelt! Skriver just nu på pojkvännens familjedator och den är ungefär 1000 gånger så snabb som våra där hemma. Så himla skönt att slippa få utbrott över datorn haha!
 
Idag gjorde jag repris på gårdagens dåliga vana, nämligen att somna om när alarmet gick! Det är inge bra för då får jag inte ut lika mycket av dagen som jag skulle vilja. Idag hann jag dock med 40 min i solen, lite träningsplanering och att handla lite gött inför kvällen i Degernäs med tjejerna! Det blev dock inte som vi tänkt oss. Det börja regna innan vi gick av bussen och sedan åska och vi var genomblöta innan vi kom fram till campingen/badplatsen. Sedan gick vi därifrån efter 1,5 timmar när det slutat regna (utan att ha badat) och jag fick gå HELA vägen upp till pojkvännen med två väskor! Tur att det finns musik!
 
Vi har nu sett klart på skräckfilmen House of Wax och jag klarade att se nästan hela! Kände mig duktig, för visst är det jobbigare att se en skräckfilm gång 2 för då vet man att det kommer något äckligt och sitter och väntar på det?! Imorrn ska jag till gymmet igen och jag längtar tills då! Ska därför gå och lägga mig snart så det blir imorgon snabbt haha! 
 
Vi hörs imorgon! KRAM ♥
 
Gammal weheartit-bild skulle jag tro, men detta stämmer till 100 % !!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0