Hard Work

Har precis påbörjat nattskift nr 2 och än så länge är jag vaken och hyfsat pigg. Får väl se om jag fortfarande är det om några timmar haha!
Eftersom jag kom hem 7 imorse sov jag ändå fram till eftermiddan och då åkte jag direkt ner till jobbet för en jobbrelaterad sak med personalavdelningen, som naturligtvis gått hem tidigare såhär innan midsommar! Så när min pojk slutade jobbet åkte vi och badade istället. Badkrukan kom i, även fast det var kallt haha! När jag kom hem vid 8 blev det efterlängtade Carrie Diaries på tv och sen åkte jag hit!

Så nu vet ni varför dagens uppdatering blev aningen sen... Nä nu borde jag koncentrera mig på jobbet! KRAMAR!



Japp såhär ser jag ut utan smink...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0