Jag har fått ett roligt paket

Är fortfarande lika glad som jag var i morse, bara tröttare. Träningspasset gick hur-bra-som-helst! Är så glad, klarade att göra marklyft också. Förut har det gjort ont i ryggen ibland när jag gjort dem, men jag tog det lugnt idag och det fungerade utmärkt.
 
Dagens pass:
 
  • Lats - 15 reps x 5 varv 
  • Rodd i dragmaskin - 15x3
  • Lats bakom huvudet - 15x3
  • Raka ryggresningar i diagonalställning - 15 reps + ryggresningar med vrid - 16 reps - x3
  • Rodd med hantel liggandes på mage på bänk - 15x3
  • Marklyft - 15x3
  • Stående rodd - 15x3
Jag körde ca 1 min vila mellan seten och mellan övningarna. Detta kändes jättebra efteråt! Ska nog basera fler av cirkelträningarna med bestämt antal reps istället för tid för att variera lite, för då kan man göra övningarna långsammare och verkligen känna att det blir rätt! Ni borde prova, jag kommer definitivt göra om detta program!
 
Imorgon blir det vilodag, med undantag av "Utmaningen" som jag glömde göra idag och gör imorgon istället! Nu på kvällen hade jag fått ett paket innehållandes det på bilden. Så gissa vad jag kommer att göra nu?! Sedan blir det powernap för 10 börjar jag mitt arbetsskift. Första nattskiftet it is! En av mina kollegeor jämförde känslan efter ett nattskift med ett baksmälla så vi får väl se hur jag mår imorgon haha! 
 
KRAMIS! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0