Since I've been gone

Hejsan på er! Blev ingen bloggning igår av den enkla anledningen att jag tog en lång och välförtjänad (tyckte jag) sovmorgon och sedan åkte och jobbade em-skift. När det slutade (10.00) var det bara att åka hem och sova (ca 4 timmar totalt) för att gå upp och jobba förmiddag idag! Så jag är rätt trött just nu...
 
Eftersom jag kanppt hinner något mer än att sova, jobba, vara i stallet samt träna ungefär, så hinner jag inte tänka ut några bra idéer för inläggen. Det blir nog lättare till veckan när jag är ledig och har mer tid men fram tills dess blir det nog svårt. Men jag ska göra mitt bästa. Vad vill ni läsa om här?
 
Idag körde jag på en myskväll med familjen och såg filmen Pitch Perfect. Den får 3 smultron av 5 av mig, för den var okej och de som sjöng var duktiga. Men jag stör mig på playback - jämt!
Tidigare idag såg jag också People Like Us och den får 4 smultron för den var trovärdig och hade en fin historia att berätta, plus att den inte var förutsägbar! Båda filmerna är iallafall värda att se på!
 
 
 
 
Nu ska jag kolla studentlägenheter. Hörs imorgon! KRAM ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0