Sommarfrukost

Godmorgon!
 
Idag är jag glad av nån anledning, vet inte varför då jag varken är ledig eller har något speciellt roligt planerat idag. Det är väl det fina vädret och tanken på att jag strax ska iväg till stallet och köra ett jobbigt skönt ryggpass! 
 
Vad har ni planerat idag?
 

Har startat dagen med att äta frukosten här nedanför, mums, och försökt knåpa ihop någonting till pojkvännens efterfrågade träningsschema. Det går väl sådär men jag får försöka senare igen. Nu ska jag som sagt till gymmet och fokusera på mig själv och min träning, det behöver jag!
 
Vi hörs senare! KRAM ♥
 
 Banan+kiwi // Vattenmelon // Yoghurt med smak av Sommarbär (0,05% fetthalt) // Multivitaminjuice
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0