Studentlägenheter

Godmiddag på er!
 
Började dagen med att somna om två gånger efter alarmet i morse, vilket har resulterat i att jag känner mig hur seg som helst. Hamnade iallafall till slut här framför datorn för att kolla på studentlägenheter. Jag har nämligen tänkt söka högskola/universitet direkt efter jag slutar gymnasiet nästa år (om jag orkar) men inte i området där jag bor, utan i städerna Stockholm, Linköping, Uppsala, Göteborg och Halmstad. Så därför skulle det vara bra att ha någonstans att bo tänkte jag. Flera bekanta säger att det kan ta flera år innan man får någonting så det är väl dags att börja söka nu. Det finns så mycket sidor och områden så man blir alldeles snurrig. Varför ska det vara så svårt att kunna plugga?
 
Någon som har förslag på någon bra sida för de här städerna? Kanske något specifikt bra område? Vore jättesnällt om ni kommenterar! KRAM ♥
 
Bright And Cozy Apartment in Gothenburg Featuring Unique Splashes of Personality
Untitled
Ph: Weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0