Svensk sommar

Ja idag har verkligen varit ett ypperligt bevis på svensk sommar! Nu skulle jag inte vara svårövertalad om en resa till Medelhavet eller Karibien haha! 
Det blev ingen fika med Visan idag utan hon, jag, min pojk och en till från klassen ska gå på bio imorgon. Det var ett tag sen så det blir kul! Vi tänker åka dit och bara välja en film att se tänkte vi. Så får vi se vad som händer helt enkelt. 
Istället för fika passade jag på att spendera lite tid med min pojkvän då vi inte hinner ses sådär jättemycket för jobbet och så. Resten av tiden har jag bara tagit det lugnt, fixat med min matlåda och sånt.
 
Nu borde jag gå och lägga mig. Jag fasar inför imorgon eftermiddag... KRAMISAR ♥
 
 Gammal bild, men såhär nöjd vill jag var efter morgondagens pass också!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0