Tiden räcker inte

Imorgon, klockan 6, börjar jag jobba igen efter 4 dagar ledigt. Hur roligt? Får se det så att det inte är ett så dåligt jobb och jag tjänar något på det jag gör. Plus att jag gillar mina arbetskompisar. Det har jag nog nämnt förut? Förutom jobb så är det Karlskogafesten imorrn, MEN bandet jag ville se spelar SIST och jag ska jobba tidigt nästa morgon så det var surt. Men ska träffa min kompis Vi som jag inte sett på 2 hela veckor (Hur fort går tiden egentligen?) så det ska bli kul!! Med andra ord blir morgondagen en vilodag och förberedning inför torsdagens tortyr (löpintervaller igen).
 
Det blev ingen tur till gymmet idag. Jag körde en axel-cirkel här hemma istället, för några timmar sen. Det var ungefär samma som förra gången men jag bytte ut en övning och bytte ordning. Jag har lärt mig att kroppen vänjer sig vid likadan träning så då tänkte jag att jag byter plats på övningarna. Vi får se hur jag ändrar nästa gång!
 
Dagens axelpass (2 kg-hantel)
  • Hantellyft med 90 graders armbågsvinkel upp till axelhöjd
  • Överarmslyft åt sidan och uppåt, med underarmarna hängande i 90 graders vinkel.
  • Poliquin raises
  • Som (1), med en uppfällning och trycker armarna mot varandra två gånger
Jag gjorde övningarna efter varandra, 30 s var, i 5 varv med 1 min vila mellan seten. Dock så kände jag att det inte var tillräckligt. Antingen borde tiden höjas till 1 minut på varje övning eller så borde seten fördubblas. Något av det kommer jag göra nästa gång.
 
Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon! Godnatt & kram! ♥
 
 ...or just happier...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0