Veckans utmaning hos Ida Warg

Hejsan på er alla solstrålar där ute! Idag hade vi fint väder igen och det är så skönt att vara ute i solen och  värmen. Men idag har jag varit träningssugen hela dagen, vilket värmen idock vann över! Drog till stallet istället för gymmet och tog en promenix, funkade det med!
Det är sjukt vad jag saknar träningen nu efter 3 veckor av slutprov och skolelände och noll tid över för träning. Det märks i kroppen att man inte tränar! Men jag fick motivation på att börja springa igen förra måndagen efter att ha sprungit skolans minimara på dryga 9 km. Det blev definitivt ingen rekordtid men det kändes superbra i kroppen och ingenting alls i benhinnorna (möjligtvis i början när benen var kalla), utan baralite i knäna i slutet. Blev så glad!
 
För att komma igång med träningen igen tänkte jag därför vara med på en "Veckans Utmaning" som Ida Warg har på sin blogg http://idawarg.chic.se. Hade tänkt vara med på alla dessa fyra var för sig men det har inte hunnits så vilken tur att jag får alla på en gång!! Nu kör vi järnet hörrni! KRAMAR ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0