18 år!

Hejsan svejsan kära vänner! Har inte hunnit med och blogga den senaste veckan, har haft fullt upp! (Men har ändå bara gjort det vanliga) Framför allt har jag förberett inför min älsklings 18:onde födelsedag idag. Den blev jättelyckad och jag är så glad över att jag har dig min finaste pojkvän! Du lyser upp min värld som ingen annan kan och jag älskar dig av hela mitt hjärta! Hoppas du haft en underbar 18-årsdag med massa fina presenter, våran goda tårta och härligt sällskap, för det har jag haft! Grattis igen goding, nu är du allt några minuter över 18 år! ♥ 

 

Nu ska jag sova, imorgon vankas det regional uf-mässa! Godnatt gott folk!



Kommentarer
max

Älskar dig Anna <3 Jag hade en helt perfekt dag med dig älskling :')

2013-03-10 @ 23:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0