Äntligen är det lov

Äntligen säger jag bara! Har längtat så himla mycket till detta lov och äntligen är det här! Ikväll blir det myskväll här hemma hoppas jag på och imorgon ska jag plugga massor för att slippa det under resten av lovet. Ska göra så mycket jag kan under helgen är tanken iallafall! 
Iallafall skrev som en av fyra stycken ekonomi-provet imorse och det kändes bra efteråt. Hade en känsla av att det inte hade gått bättre hur mycket jag än hade pluggat under lovet heller så det var skönt att få det avklarat. Fick även bekräftat att jag har fått teoriprov och uppkörning bokat för mig, såg någonting på elevcentralen igår men var inte 100 % säker och så såg jag idag att de hade ringt mig, så då ringde jag dom istället. Börjar redan bli nervös bara för det!
Nu ska jag till stallet, mysigt! Hoppas ni har haft en bra dag! Kramar ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0