Glad Påsk

 Hejsan på er! Ska alldeles strax gå och lägga mig, då jag ska upp tidigt imorrn. Men ville titta in och önska er glad påsk! Hälften av påskdagarna är ju faktiskt kvar även om större delen av påskafton 2013 är över.
Idag har jag mestadels pluggat igen lite matte, med små avbrott som inneburit påsklunch hos mormor och ett litet besök i stallet. Har varit glad idag så det har varit en bra dag allt som allt idag för mig! Hoppas eran också varit det!
För en stund sen kom min pöjk hit så ska mysa ner mig med honom strax. Imorgon åker hela familjen och han ner till farfar och träffar släkten på pappas sida. Blir spännande... min pojkvän har nämligen inte träffat dom än!
Tror inte jag hinner uppdatera imorgon så ni får ha en fortsatt fin helg! KRAM
 
Och förresten... vad vore påsk tv utan påskreklam för ica?? Ytterst lite!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0