Stolthet och fördom

Hej finisar! Haft en bra dag? Min har varit hyfsad, har både hunnit varit i skolan i ca 8 timmar och tagit mig en ridtur på liseskruttan och Åsa o Devinco. Fick dessutom tillbaka konstruktionsprovet som vi gjorde igår och jag är jättenöjd med resultatet hehe, inte topptopp men jag hoppas att det lönar sig till minst C i betyg i slutändan! Annars har det inte hänt mycket i mitt liv, vårt skolprojekt blir troligtvis inte klart eftersom vi bara fick vara i verkstan 40 minuter av 2 timmar på projektet för att lärarna skulle på möte. Verkligen schysst när det var sista gången. Får trösta oss med att situationen var likadan för alla andra grupper oxå utom en! 
Borde verkligen gå och lägga mig nu eftersom det kanske blir provskrivning direkt imorgon bitti i företagsekonomi. Sen blir dagen förkortad då konstruktionen blir inställd och vi flyttar fram caden. Sen är det looooov! Ska bli så himla skönt verkligen! Vi hörs, kram!
 
Har söt-begär. Funderar på att köpa en stor påse påskgodis på maxi imorrn att tröstäta för att jag inte kan träna. Blir så ledsen i ögat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0