Grym träningsinspo

Har hittat en helt grym träningsblogg! Idawarg.chic.se heter den och drivs av Ida som bland annat jobbar som PT. Jag är redan tillbaka på sidan 48 och det finns inte en endaste sida utan något tips eller råd som man tar med sig och kan använda själv! Läses flitigt kan jag lova!
 
Hej förresten! Haft en bra dag? Min har varit helt okej. Började med nationellt prov i engelska (uppsatsen) i 100 minuter fastän vår lärare sagt 150! Vilket bidrog till att vi fick hål på 3 hela timmar mitt på dagen. Både träligt och skönt, fast mest träligt. Resten av dagen flöt på rätt fint. Drog till gymmet efter skolan och körde lite kondition, eller cardio som det så fint kallas, och mage samt en övning rygg. Imorrn blir det kondition igen fast jag gör tvärtom med mage & rygg - mest rygg och lite mage. 
Nu på kvälla har jag gjort lite teoritest och nu tänkte jag göra lite matte. Ska göra klart så klart som all matte denna vecka så jag kan tänka helt på fysiken resten av tiden fram till nationella. Tänkte planera smart och effektivt för en gångs skull! Om ca en timme tänker jag möta upp sängen och innan det ska jag även hunnit göra utmaningen för dagen som faktiskt är uppe i 70 redan. Jag gör alltså 70 armhävningar, situps och "saxen" på eget sätt (ligger på siadn och lyfter det övre benet rakt upp medan det andra ligger böjt under). Utmaningen ökar med 5 reps för varje dag.
Nu ska jag sätta lite fart. Ha det fint! Kramar ♥
 

Grymt motto!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0