Lillördag

Onsdag/lillördag är snart över och vi är lediga i hela 4 dagar framåt! Så sjukt skönt!! Ska sova ut varje dag, träna sönder och plugga ihjäl mig hade jag tänkt, lite överdrivet förklarat.
Mellan 8 och 18 hann jag med både skolan, UBK på trafikskolan och kör på kulturskolan, och ikväll har jag varit hos min sjuka pojkvän och haft filmmys. Svepte nyss ett glas med juice för att C-vitaminerna ska rädda mig från smitta haha! Vill inte bli sjuk nu, har uppkörning och träning att göra... Next up blir det lite Grey's och "lite" sömn. Hoppas på sol när jag vaknar imorgon! Kramisar från lilla mig! ♥
 
Large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0