FREDAG

Hellu vänner & ovänner!
 
Idag är jag på riktigt toppenhumör. Har varit i skolan och det var hyfsat soft, spelat en gitarrlektion som gick super och nu håller jag på och steka pannkakor. Om en stund slutar mammsen och då blir det stallet och träffa min sötplutta, sen snabbt hem och äta pannkakorna och sedan vidare till degerfors! Där blir det fredagsmysträning med bästa Kristin och sedan blir det nog bäst att gå omkring och snacka haha det vi är bäst på - att inte komma på vad vi ska göra och fördriva tiden på det. Nån som har lust o umgås, skriv på fejjan isåfall (a) ??!!
 
Har ni gjort idag då?
 
Var allt jag hade o säga, livet rullar på helt enkelt. Tänkte ta och försöka svara på en sådanhär 100-frågorslista nu som kommer upp här någongång hehe. Blir skojj tror ja!!
 
KRAM
 
 LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0