From a stranger to someone I can't stop thinking about

Hejsan svejsan i lingonskogen! Sovit 4,5 timmar i natt då jag inte kunde sova och bara låg och vred mig, MEN idag levererade min kropp bästa träningspasset på säkert en månad. F.A.N va gött det kändes, rygg övningarna tog där de skulle, ben övningarna där de skulle, mag övningarna brände skönt i kistan och jag bänkade min "maxvikt" igen och hade säkert kunnat pressa 1 kg till om någon stått bakom men jag fega ur. Kändes dock grymt ändå har inte tagit den vikten på någon månad. Avslutade alltihop med en lång, ond men skön stretsch av ben och höfter när jag väntade på bussen - för hör nu:
 
Anna åker in till Degerfors till 19.00, vill träna 1-1,5 timmar och ta 20.35 bussen hem. Buss 502 trafikerar mellan Kga och Dfs en gång i halvtimmen fram till ca 22, men INTE kl. 20.35. Så Anna stannar på gymmet och stretchar och skyndar sen till 21.05-bussen, som åker för tidigt så Anna får vänta en halvtimme till. Den bussen åker inte för tidigt, den åker 5 minuter för sent istället. Kärlek till er Länstrafiken, pusspuss! ♥ Blir så irriterad... (är inte schizofren btw)
 
Annars har dagen varit hyfsat bra, övertrött var jag visserligen och pratade/skrattade mer än jag borde kanske. Dock så blir jag så sjukt irriterad att vissa männsikor inte kan växa upp och sluta snacka runt om en. Speciellt när det gäller väldigt privata saker. Låt mig bara va liksom?! Skaffa er egna liv, svin hör inte hemma i mitt liv. Be nice or go typ. 
 
TEENAGER POST
Act normal
Teenager postMy crush was staring at me😍
 
Crush
 
Fuck Butterflies🙈 | via TumblrHe's online
 
That one boy ❤️
 
Untitled
Asså weheartit ♥
 
 


Kommentarer
Leonoraaa

Hejsan! Vilken fin blogg du har:D Har inte sett den tidigare tror jag (fast jag ser att du haft den länge), ooops. Syns imorrn på idrotten..:))

Svar: Thankxxxx :)))) Hehe vi syns då, taggatagga!! :D
Anna Hagelin

2013-11-12 @ 16:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0