Aktiv vilodag

Idag får det bli en aktiv vilodag för mig = dagens idrottslektion (multisport igen) och en promenad i det vädret lite senare får bli de enda rörelsemomenten för dagen. Och så ska jag hinna med stallet och helst en stretch. Ikväll ska jag dessutom försöka fixa till en riktigt god kvällsmat som jag hittade på denna grymma blogg. Vilken bra dag jag skulle få till då. Då kan jag sova nöjt sen inatt.
 
Imorgon står löpning, intevall/distans - band/ute, på schemat. Fettförbränning here we come! Har som mål nu i höst att löpa 1-2 gånger/vecka för att balansera upp träningen så jag blir lite smidig också och inte bara få en massa muskler. Vill ju gå ner lite i vikt också, så bra mat & cardio/pulsträning är prio ett (även om det inte blir så mycket just löpning, så blir det iallafall lite och kvalitet på det) för mig just eftersom jag vet var jag har styrketräningen, medans konditionen är jätteusel. Bäst att passa på nu när benen samarbetar.
 
Nu ska jag åka ner till kulturskolan för en (förhoppningsvis) kul gitarrlektion. Ha en fin kväll om jag inte skriver ngot mer ♥
 
 
 
 
 
 
Mumsiga saker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0