Feeling great

Blev så glad nu när jag klickade in på bloggen. För trots att jag inte uppdaterar varje dag, så har jag ändå haft flertalet trogna läsare som tittar in här varje dag, och antalet sidvisningar är upptill 6 ggr så många som antalet läsare. Det gör mig så glad att ni återvänder hit. Betyder det att ni tycker om det jag skriver om? Är det något speciellt ni skulle vilja läsa om? Kommentera så jag får veta det, blir så mycket roligare att skriva då!! 
 
Idag är dag 6 av 7 och jag har bara sprungit 10,3 km av de 22 jag ska ha avklarade imorgon! Får öka takten lite tror jag haha! Hade jag klarat av att springa i måndags/tisdags (orkade/kunde inte pga förkylningen) så hade jag nog legat bättre till men sånt är livet. Har klickat fram iforms hemsida nu iallafall och ska försöka mäta upp en bra sträcka för dagen. Få bli en löptur i friska luften idag, har inte sprungit ute sedan idrotts-uppvärmningen i onsdags. Imorgon blir det löpbandsintervaller igen, antingen på Träningslagret följt av en bodybalance-klass (för stretchingens skull) eller på favvo-bandet på Davids - får klura på den!
 
Hoppas ni får en varm och solig lördag, det har jag här! KRAM ♥ 
 
KEEP CALM
 
DONT GIVE UP
Ph; Weheartit
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0