Fina måndag

Min vecka har börjat riktigt bra måste jag säga! Stressade till bussen imorse i lycklig ovetan om att den kommer 5 min senare än alla andra halv/heltimmar, så jag var definitivt i tid idag! Har även haft en bra dag för övrigt, den gick fort fastän jag inte slutade skolan förrens 4. Åkte till stallet nästan direkt och tog en barbackatur på fina pluppis. Nu på kvällen har jag mest tagit det lugnt och faktiskt redan avverkat 5 min på jägarvila-utmaningen + de 60 armhävningarna som jag LÖJLIGT nog GLÖMDE igår. Är nöjd ändå, för nu orkar jag göra 10 armhävningar UTAN några som helst problem. Annisen börjar bli stark! 
Imorrn är det kort dag i skolan; 3 timmar design där vi bara pysslar, målar och formger - jättekul samt produktutveckling då jag och Vi ska gå till Team Sportia med vår marknadsintervju och marknadsundersökning. Slutar redan 13.00 och då drar jag till gymmet för ett cirkelpass för överkroppen//rygg+bröst-pass//biceps+triceps-pass (bestämmer mig aldrig förrän jag är där). 
Nu ska jag få min skönhetssömn! KRAM ♥
Gammal weheartit-inspiration som stämmer så sjukt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0