Gladis

För några dagar sen var jag helt omotiverad på träning överhuvudtaget. Det var inte roligt längre, kroppen var slut och jag orkade inte ens hitta någon inspiration. MEN NU är den verkligen tillbaka!! Jag har fortfarande grym träningsvärk i överkroppen/magen sedan i fredags (idrottsfys + löpning + gym -rygg,mage,bröst) och imorse kom jag och min mamma ut på en underbar morgonpromenad (för min del innan frukost). Solen skiner, ingen vind och temperatuen är över 20 grader ute - sommaren är visst inte över än. Men inte mig emot!
 
Igår klarade jag mig igenom 5,15 km löpning. Okej jag stannade totalt 3 gånger på 1 minut och sen på't igen, men det struntar jag fullständigt i. För jag var inte HELT slut i kroppen när jag kom hem, vilket måste betyda att min kondition förbättrats iallafall lite och det säger mycket mer än sträckan jag sprungit. Att man kan bli så glad av att träna?! 
 
Nu är 15,45 av 22 km avklarade och de sista 6,55 kilometrarna väntar mig på intervallbandet ikväll. Kommer gå runt på moln hela dagen imorgon och tänka att jag faktiskt klarade 22 km löpning på 5 dagar. För er som inte läst min blogg så länge ska veta att jag varken har bra kondition + har haft en del problem med benhinnorna. Men under de här dagarna har faktiskt inte benhinnorna gjort ont, smalbenen känns lite i början av varje pass men inte överdrivet, och sedan försvinner det. Bäst! :)
 
Nu väntar en tur till stallet innan gymmet och kvällen spenderas nog framför oth. Och så taggar vi inför den nya utmaningen imorgon, eller hur? KRAM ♥
 
 Motivation | via Tumblr
Ph; Weheartit.com
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0