Irritation, motivation & inspiration

I förmiddags anmälde jag mig äntligen till Höskoleprovet, dock så skulle betalningen ta 1-2 dagar och den måste vara inne innan midnatt imorrn natt. Varför ska jag alltid vara ute i sista sekund? Får ju inte tillbaka pengarna om jag inte får göra provet heller. Visserligen är jag inte så sugen på universitet just nu, men det "håller" ändå i 5 hela år och jag kan ju tycka helt annorlunda i april när man ska söka. Blir så sur på mig själv ibland.
 
Är dessutom sur på mig själv för veckans utmaning. Hur svårt kan det vara att komma ihåg 30 armhävningar/dag? Räknas mängden så har jag klarat det iallafall. Så här blev min utmanings-vecka:
 
Måndag: 30 st
Tisdag: 30 st
Onsdag: GLÖMDE
Torsdag: 60 st
Fredag: GLÖMDE
Lördag: 30 st & GLÖMDE 30 st
Söndag: 60 st förhoppningsvis...
 
Någonting som jag däremot är glad att jag har gjort idag är löpintervallerna jag gjorde för några timmar sen. Precis 52 min och 10 s stod jag på bandet och klarade drygt 6 miles (orkar inte räkna ut det i kilometer) så det är jag jättenöjd med. Lungkapaciteten/konditionen måste ha ökat för det fanns mer att ge kände jag, wieeee!! Dock så kände benen av benträningen igår tror jag, plus att jag inte ville överanstränga underbenen så här i "början" - kände av dem liiiitegranna...
 
Är förresten jättesugen på att köra en tjejklassiker/halvklassiker nästa år. Var nyfiken på "klassiker-grejen" igår så gick in och läste om det. Vasaloppet är väl i mars nångång, så ett halvår borde man väl hinna komma i hyfsad form till? Ni måste tycka jag är galen/dum i huvudet whatever men jag är jättetaggad på att försöka haha! Ett försök skadar ju inte?!
 
Nu ska jag möta upp min kudde för en lång dejt. Och tagga för en ny utmaning imorgon - som jag SKA klara! Det tänker väl ni också göra? KRAM ♥
.
Untitled
Dagens fitspo från bästa Weheartit ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0