Lyckan kommer lyckan går

Hej folket!
Ber om ursäkt för en dålig uppdatering, men de senaste dagarna har inte riktigt varit på min sida, har varit lite nere och inte haft lust till något. Men i förmiddags på min promenix ner mot sjön kändes det som om det vände lite. Så i eftermiddag ska jag ut på lite löpning. antingen två varv i spåret eller så springer jag från stallet + ett varv i spåret. 
 
Och ikväll ska jag unna mig bananpannkakor och en "nyttig chokladpudding" som jag hittade ett recept på. Hade tänkt göra den igår men avocadon var inte tillräckligt mogen/mjuk än då, trots att jag tog den jag tyckte var minst hård av allihop.
 
Funderar just nu på om jag ska sätta mig med några mattetal innan jag o mammsen åker upp och tar hand om Lisa (vår häst), vore rätt skönt att göra av med några... 
 
Vi får se hur allt blir. Ha en bra kväll om vi inte hörs något mer! Kram ♥
 
 Mumma...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0