Söndagkväll

Jag klarade det!! 20 min i jägarvila - inte att leka med. Hade tänkt den lite tuffare utmaningen på 40 min MEN som vanligt glömmer jag bort utmaningen halva veckan... Men huvudsaken var ju ATT jag klarade det, right?! Hur gick det för er?
 
Min dag började med en promenix med mamma efter frukost. Det har blivit en vana nu, att gå promenad före eller efter frukost på helgerna och jag trivs verkligen med det. Musik i lurarna och tankarna och idéerna bara flödar och så är det så skönt att gå promenader nu på hösten.
 
Nu sitter jag och tittar lite på The Last Song innan det blir en dejt med kudden. Är så spänd på vad det blir för utmaning imorgon, hopaps det blir magövning eller löpintervaller!! 
 
Hoppas ni haft en skön helg, för det har jag haft! KRAM ♥
 
Do it for the gap between your thighs
Fitspo by Weheartit ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0