Utmaningsvecka

Bloggen har ekat tom i en hel vecka, får försöka skärpa mig med det här nu! Men sanningen är den att jag inte haft lust till att göra någonting knappt. Träning, skola, och vännerna har allihop fått sota litegranna för det. Har inte hittat dendär mysiga höstkänslan än heller - den med mys under filt med favoritfilmen och rykande varm choklad och tända ljus. Jag känner mig för stressad inombords så kan inte slappna av riktigt. Går runt och nästan ständigt fryser, undantag när jag svettats på gymmet hehe.
 
Men den här veckan har jag bestämt mig för att försöka ta tag i det där. Tänka positiva tankar och bara göra det som JAG blir glad utav. Vara mer framåt, le allt vad jag orkar, tillåta mig själv att bara ha lugna egna dagar osv. Det tror jag att jag kommer att må bra av. Tror ni jag klarar detta? 

Börjar därför denna vecka med att anmäla mig till Ida Wargs nya Vecko-utmaning som är cirkelträning. Jag älskar cirkelträning. (Har äntligen kunnat pressa mitt psyke till att klara magcirkelträning, vilket är och känns suuuuper!) Var med ni med! Anmäl er här!!
 
Vad har jag gjort under veckan utan bloggen då? Mestadels tränat, varit hos hästen, varit i skolan, ätit - det vanliga. Något jag däremot inte brukar göra, eller snarare aldrig gjort, var att bila ner till lilla Åtorp med Kristin i lördags, då det var Åtorpsmarken. Jag har aldrig varit där fastän det bara är 2,5 mil dit och hör till grannkommunen, men det var jättemysigt! Tar tillbaka allt jag sagt om bonnby och jag vet inte allt haha! Bor bara några hundra personer där nere allt som allt tror jag och på 8 timmar i lördags kom det tydligen flera tiotusen personer!! Så där höll jag till hela dagen med Kristin som sagt och Mattias från klassen som bor där nere. Hade superkul och fick mig även dagens träningspass i form av 4-5 rundor fram och tillbaka på marknaden samt en väääldigt lång promenix!
 
Nu har jag precis fixat lite skoljobb och ska nu ta natten så att jag orkar morgondagen! KRAMIS ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0