War Horse

Såg nyss klart filmen War Horse och den åkte direkt upp på favoritlistan. Inte bara för att jag råkar älska hästar, utan för att storyn rent ut sagt smälte hela mig. Grym film, men vad säger man om Steven Spielberg är regissör och producent och John Williams har skrivit musiken? Han har skrivit musiken till flertalet Harry Potter-filmer m.m för er som inte visste. Sjukt sevärd är den här filmen iallafall!!
 
Idag vaknade jag upp och tog mig en 55 minuters promenad innan jag åt frukost. Jätteskönt var det, får se om jag kommer ut på en promenix imorgon också, men det är tveksamt om jag hinner det när vi ska vara i stallet vid 8... Åkte till gymmet och körde ett benpass efter lunch också. Det kändes både bra och skönt efteråt, men orken fanns inte där riktigt så 100 % var inte passet. Men jag är nöjd ändå. Nu på kvällen kände jag för att lyxa till det så jag gjorde bananpannkakorna, som jag länkade till igår (och som jag inte orkade göra då...), med varma hallon. Rena drömmen!! Och så gjorde jag rawfood-bollarna/ nyttiga chokladbollarna som jag hittade hos denna bloggare, som hittat receptet på Pt-fias blogg. Hade säkert varit supergoda om jag inte gjort så starkt kaffe eller glömt honungen. Bytte även ut dadlarna mot fikon och det smakade helt okej.
 
Nu måste jag ha sömn. Kram på er alla! ♥
 
Blev mer pannkaksmos än pannakakor haha :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0