It feels like sunday

Hej! Haft en bra dag? Min sista lovdag är nu förbi och imorrn börjar "allvaret" igen. Det är bara att köra på och sikta på målet lixom. Börjar med idrott imorrn kl 8, känns lite segt men det får gå ändå! 
 
Min tanke var att jag skulle somna tidigt igår (runt 12) för att gå upp tidigt idag (9-10). Men varför ens försöka? Gick o la mig vid 1, somna vid 2 och vaknade vid 10 när alarmet ringde (det var ju faktiskt bra) men halvsov vidare till 12. BRA JOBBAT. Så det blev ännu en brunch för mig, har bara ätit frukost hälften av dagarna den senaste veckan eller nåt. Inte bra för min planering och träning så nu är det dags att vända rätt på allt igen.
 
Idag var jag iväg på mitt första benpass för i år, och första på 3-4 veckor tror jag, och det var underbart! Kunde knappt gå ut från gymmet och nerför trappan, men ner kom jag och bilen tog sig hem också! Känslan när det bränner i låren efter ett benpass är bland det bästa tycker jag. Hoppas bara vi inte ska köra benstyrka imorrn bara. Vet att vi ska köra någon slags styrka, men har hört ryktesvägen att det ska bli boxercise eller något, och det hoppas jag verkligen för det är så kul! 
 
Men nu ska jag dejta kudden! Godnattkramar till er! ♥
 
Hej, jag är ett träningsfreak...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0