Måndag

Hej på er! Såg att det varit bloggtorka i hela 5 dagar...hur gick det med nytt år och bättre bloggning där...?
 
Har inte hänt så mycket värt att berätta heller. Har varit med lite goa kömpisar, la familia och tränat ungefär. Haha har säkert gjort något mer men det kommer jag inte ihåg. Dåligt närminne 18 bast, bra jobbat! Nej, men bäst att ta det lugnt och vila tills skolis börjar igen anser jag. Ibland har man faktiskt känt det här att det faktiskt är dags för skola och skönt med rutiner i livet igen, men inte efter det här lovet. Skulle kunna vara ledig i ett år med studentbidrag känns det som just nu! Men som sagt, om exakt en vecka är det 5 månader kvar till studenten och slippa pluggpressen, och man säger ju alltid att våren går snabbare än hösten...så låt den gå riktigt fort!!
 
Nu ska jag titta dagens avsnitt av paradise, sen skriva ett mejl och sen gå och lägga mig för jag är jättetrött. Jo förresten, drog mitt livs 2a mil förut i eftermiddags (!!) ca 1 minut snabbare än förra gången! Är galet nöjd men det har fått mig galet trött också, så det är därför jag bara vill sova. Så säger lite godnatt i förväg ♥
 
Kram! ♥
  
Åh då gott detta vore just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0