Sometimes good things fall apart so better things can fall together

Hejsan på er! Haft en bra lördag?
 
Det har iallafall jag haft. Vaknade imorse och åkte ner till Bröllopspalatset igen med mor och syster och kom hem en klänning rikare! Eller ah, den är hos mormor nu för hon är tvungen att fixa en grej med underklänningen eller något. Den är typ ihopsydd med chiffongtyget så det veckar in i ryggen på ett ställe. Men är det nån som kan fixa det så är det hon! 
Efter det åkte jag och pappa vidare till Crossfit Karlskoga och körde ett prova på pass. Det var jätteroligt och jättejobbigt fastän vi egentligen inte körde så "mycket" utan det var mycket att känna på olika övningar och sånt. Men en liten 7-minuters amrap med wallsquats och burpees fick vi till. Har faktiskt börjat gilla burpees nu, för varken igår eller idag kändes de sådär jättejobbiga - tummen upp! 
 
Resten av dagen har jag bara softat och nu ska jag strax slå på en film. Tog en promenix till konsum förut dock och fick gå hem med två kassar - vardagsträning det. Stora frågan är om jag kommer orka någonting imorrn på gymmet?! Och på måndag börjar löputmaningen hos Ida Warg som jag ska vara med på... Är så taggad för den,nu när löpning börjar fungera för mig, så kan inte riktigt beskriva känslan. Eftersom jag inte kommer köra lika mycket styrka under dehär 10 veckorna (antagligen) så kommer jag ha tid för lite extra stretch/yoga vilket också kommer bli så extremt skönt! Den här veckan har det hittills blivit 3 löppass, 1 benpass, 1 crossfitpass och 2 idrottslektioner; badminton och multisport/lätt styrka. Och imorrn står överkropp på schemat, hur ska det gå som sagt...
 
Nu ska jag slå på dendär filmen så att jag kan gå och lägga mig i lagom tid. Ska vara pigg imorrn, jämfört med alla som kommer vara bakis då. Mohaha /hon-som-aldrig-blir-bakis-när-hon-varit-ute. Nej, nu ska jag vara snäll.
 
Tidigt godnatt på er! ♥
 
Untitled | via Tumblr
 
2014- oh yes !
Ph; weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0